Regler for beboerlokalet Dagmarsgade 4-10

Generelt

Bestyrelsen fastsætter - til hver en tid - reglerne for beboerlokalet. Benyttelsen beror på en stor tillid til såvel lejere som brugere af lokalet.
Vær meget opmærksom på, at der bor personer tæt på lokalet, hvorfor der SKAL tages behørigt hensyn hertil, blandt andet skal støjende adfærd også UDEN FOR lokalet undgås - også efter at arrangementet er slut.

Det er naturligt, at eventuelle skader på lokaler eller inventar meldes til bestyrelsen i forbindelse med aflevering af nøglen.

Minimum 5 dage inden lokalet skal tages i brug, skal der hænges sedler op i alle opgange med dato for festen samt kontaktinfomationer på lejer i form af mobil nr og mail.

Reservation

Tjek på hjemmesiden under 'beboerlokalet' om lokalet er ledigt på det ønskede tidspunkt - eller spørg bestyrelsen.

Reservation foregår via mail til et bestyrelsesmedlem eller ved personlig henvendelse. Nøgleoverdragelse samt aflevering aftales med det enkelte bestyrelsesmedlem. Lokalet kan først tages i anvendelse på udlejningsdagen.

Lokalelejen er I øjeblikket gratis, I forbindelse med vi kører en testperiode.

Bortkomne nøgler skal erstattes med et beløb svarende til udskiftning af lås og fremstilling af nye nøgler. Den anslåede udgift vil være mellem 1.500 og 2.000 kroner. Det dokumenterede beløb opkræves sammen med boligafgiften.

Betaling

Der opkræves ikke depositum, lokalet afleveres i samme stand som det modtages. Ved skader vil bestyrelsen vurdere skadens omfang og fastsætte en erstatning, som pålægges boligafgiften.

Ødelagt service erstattes i henhold til gældende priser og beløbet opkræves via husleje betalingen. Udlejningen bygger på selvkontrol.

Beløb for mangler, ødelagt inventar og ved hærværk bliver opkrævet via boligafgiften.

Regler for brug af lokalet

Arrangementet skal stoppe senest kl. 24.00. Lokalet forlades senest en time senere.

Antal af personer som kan være i lokalet til fx spisning er 30. Lokalet er naturligvis røgfrit område.

Henkastet tobaksaffald o. lign. udenfor lokalet og/eller i de nærliggende opgange skal fjernes inden lokalet forlades, evt. rengøring udenfor lokalet vil ske for lejerens regning.

Lejeren er selv ansvarlig for at medbringe karklude, viskestykker og håndklæder. Lejeren står selv for rengøring af lokalet efter endt brug.

Lokalet skal være gjort rent og klar til overdragelse senest kl. 12.00 dagen efter lejeperioden.

Lokalet omfatter

Lokalet er ca. 60 m2. Der er anretterkøkken, toilet findes i baggården. Der er borde, stole og service til ca. 24 personer.

Køkkenet indeholder

Komfur, kaffemaskine, elkedle, termokander samt køle/frostskab.

  • Frokost- og middagstallerkner, dybe tallerkner, dessert- og kagetallerken. Kaffe- og underkopper, sukkerskåle, kander til vand.
  • Bestik, serveringsbestik
  • Glas og vinglas
  • Skåle og fade i begrænset antal